ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 611
  • بازديد ديروز : 608
  • بازديد کننده امروز : 147
  • بازديد کننده ديروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 2,571
  • بازديد ماه : 6,793
  • بازديد سال : 69,817
  • بازديد کلي : 360,891
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.223.170.21
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

چرا بیمه مسئولیت پارسیان ؟ همه ما در جامعه ای که زندگی می کنیم، در قبال تمام فعالیت ها و حتی رفتارهای خود و تاثیراتی که این فعالیت ها بر روی جامعه و افراد دیگر می گذارد، مسئول هستیم. برای شما در نظر بگیرید که فردی اقدام به ساختن یک مجتمع و یا حتی اقدام به ساختن یک منزل مسکونی می کند و برای این منظور باید نیروهایی را برای کار استخدام کند. در این زمان، فرد پیمانکار دو مسئولیت مهم دارد:

۱-    مسئولیت نسبت به کارگران و تمامی افرادی که تحت پوشش وی کار می کنند.

۲-    مسئولیت نسبت به افراد دیگر که در نزدیکی محل ساخت و ساز تردد می کنند، اموال آن ها و حتی نسبت به محیط نزدیک به محل ساخت و ساز

اما آن چه که مسلم است این موضوع است که به هر حال ممکن است علی رغم رعایت نکات ایمنی و دقت بالا در حین کار، اتفاقات ناخواسته و پیش بینی نشده رخ بدهد که علاوه بر خسارات مالی، ممکن است خسارت جانی را نیز برای افراد دخیل در پروژه داشته باشد و مسئولیت تمام این خسارات، با کارفرمای پروژه و یا صاحب کارخانه است. مسلما جبران هزینه های وارده بسیار سنگین است و توصیه می شود که در کلیه فعالیت های فنی، حتما کارفرما از بیمه مسئولیت مهندسین استفاده نماید.

 

به جرات می توان گفت که بعد از بیمه شخص ثالث برای خودرو که از نظر قانونی نیز اجبار به خرید آن وجود دارد، استفاده از بیمه های مسئولیت عاقلانه ترین کاری است که هر فرد برای تضمین فعالیت های خود در جامعه می تواند انجام دهد.

هر کدام از ما در قبال کوچکترین عملی که در جامعه انجام می دهیم نسبت به مردم مسئولیت داشته و کسب و کار و فعالیت های ما نباید منجر به خسارت های مالی و جانی افراد دیگر حتی کارکنان و کارمندان تحت پوشش ما گردد. مدیریت تمامی هتل ها، مسافرخانه ها و… نسبت به مهمانان خود مسئولیت دارند و در نتیجه باید از بیمه مسئولیت مدیران واحدهای اقامتی برخوردار باشند.

منبع : http://parsianinsurance724.com/

صدور آنلاین بیمه بدنه ایران از جمله بیمه نامه های شرکت بیمه ایران است که طی آن، خودرو بیمه شده در صورت بروز حادثه، صدمه ،آتش سوزی و سرقت توسط بیمه گر مورد حمایت قرار می گیرد. البته باید در نظر داشت اتومبیل متقاضی بیمه بدنه می بایست شرایط اولیه بیمه شدن را داشته باشد و قابلیت بیمه شدن داشته باشد. کلیه خودرو هایی که مالک آن دارای مسئولیت در قبال آن است، به این بیمه نامه نیاز دارند، برای مثال خودرو هایی که به صورت لیزینگ یا اقساط تهیه می شوند، می بایست به وسیله بیمه بدنه خودرو سطحی از پوشش بیمه را انتخاب و جهت صدور بیمه نامه اقدام نمایند.

یکی از انواع بیمه خودرو، بیمه بدنه می‌باشد. بیمه بدنه یک بیمه اجباری نیست . اما عموما دارندگان وسایل نقلیه برای جبران خساراتی که تحت پوشش بیمه ثالث نمی‌باشد این بیمه نامه را خریداری می‌کنند. با خرید برخی از پوشش‌های اضافی در بیمه بدنه می‌توانیم بیمه نامه کامل‌تری برای خودروی خود داشته باشیم. البته ممکن است هنگام خرید خودرو صفر با اصطلاح کارت طلایی آشنا شده باشید. خرید کارت طلایی یا بیمه بدنه می‌تواند یک چالش برای هرکس باشد که با افزایش اطلاعات خود از هرکدام می‌توانید انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.در این مقاله به توضیح بیمه بدنه ایران پرداخته ایم تا شما بتوانید اطلاعات جامعی ازین بیمه بدنه داشته باشید.

 

اگر اکنون که این مقاله ار مطالعه می کنید به تعمیر یخچال ال جی در اندیشه نیاز دارید، توصیه میکنیم ابتدا خدمات نمایندگی تعمیرات ال جی را به دقت مطالعه نموده و سپس تصمیم خود را برای انتخاب تعمیرکار نهایی کنید. فراموش نشود که کیفیت تعمیرات بر روی کارایی آن تاثیر می گذارد.

قبل از اینکه برای تعمیر یخچال فریزر ال جی در اندیشه اقدام کنید، ابتدا تحقیق نموده و یک مرکز معتبر علمی را برای این کار انتخاب کنید. در نمایندگی تعمیرات الجی تمامی کارشناسان دارای مدرک علمی در زمینه تعمیر انواع وسایل برقی بوده و با دقت  می توانند عیب رخ داده را به صورت ریشه ای برطرف نمایند.

یکی از خدمات نمایندگی تعمیرات الجی تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در اندیشه است. شما از این پس نگران کیفیت تعمیرات این وسیله نباشید بلکه در اولین فرصت با نزدیک ترین مرکز در محل سکونت خود تماس گرفته و مشکل رخ داده در ساید بای ساید را با تکنسین های ما در میان بگذارید.

در زمان خرابی ساید بای ساید به هیچ عنوان جایی برای نگرانی جهت جابجایی وسیله نخواهد بود. بلکه ما در اولین فرصت بعد از تماس مشتری، تعمیرکار را به منزل شما اعزام می کنیم .

منبع : http://lgfixer.ir/

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در شیرازامروزه یکی از اصلی ترین معیار هایی که افراد برای بررسی کیفیت یک کالا مد نظر قرار می دهند،  کشوری است که آن محصول را می سازد. اگر کالایی که قصد خریداری آن را دارید جزو کالا های اصلی و اساسی خانه باشد هم، این حساسیت بیشتر خواهد شد.

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی درباره تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در شیراز و همچنین خود دستگاه به شما بدهیم.
طراحی این ماشین لباسشویی در ایتالیا انجام می شود و دو کشور انگلستان و چین آن را تولید می کنند. البته چینی ها فقط عملیات مونتاژ را انجام میدهند و تمام قطعات در انگلیس ساخته می شوند و بهترین کیفیت را دارند.

دوو یکی از برند های قدیمی و معروف کره جنوبی است. این شرکت امروزه با شرکت اسنوا اصفهان قرار داد همکاری بسته است. یعنی محصولات دوو در خط تولید اسنوا مونتاژ می شوند. اصلا نگران کیفیت قطعات نباشید چراکه قطعه ها همه ساخت کشور کره هستند.

ماشین لباسشویی دستگاهی است که در خانه ها نقش بسیار ضروری و مفیدی دارند و خرابی آنها می تواند مشکل ساز شود. اگر درباره تعمیر ماشین لباسشویی دوو در شیراز سوالی دارید، می توانید در این مقاله به جواب سوال هایتان برسید، پس با ما همراه باشید.

آاگ (AEG) یکی از برند هایی است که در زمینه تولید ماشین لباسشویی فعالیت دارد. این برند دارای محبوبیت نسبتا خوبی در ایران دارد. ماشین لباسشویی یکی از لوازمی است که کاربرد بسیار زیادی در خانه ها دارد و اگر خراب شود می تواند مشکلات زیادی برای شما درست کند و اگر نیاز به تعمیر داشته باشد، لازم است این کار به خوبی انجام شود تا دیگر مشکلی برای آن پیش نیاید. در شیراز هم تعمیرگاه های مجاز و نمایندگی هایی برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در شیراز وجود دارد.

منبع : https://shirazfixer.ir/

شما در زمان نیاز به تعمیر یخچال سامسونگ در اندیشه و در حین تحقیق برای یافتن یک مرکز معتبر به سراغ این سایت خواهید آمد. این مقاله به شما ثابت می کند که نمایندگی تعمیرات سامسونگ گزینه مناسبی جهت تعمیر وسیله خواهد بود چرا که عیب یابی یخچال کاملا علمی انجام می شود.

یک گزینه مناسب جهت تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اندیشه نمایندگی تعمیرات سامسونگ است. با توجه به نیاز مشتریان در این منطقه، بر آن دانستیم که چندین شعبه از نمایندگی خود را در این منطقه تاسیس نموده و مدیریت آن را به کارشناسان متخصص بسپاریم.

اگر به دنبال تعمیر ماکروفر سامسونگ در اندیشه بوده و تمایل دارید این وسیله را به افراد متخصص بسپارید، ما به شما نمایندگی تعمیرات سامسونگ را پیشنهاد می کنیم. شما با اعتماد به نمایندگی ما در واقع خود را تحت حمایت تکنسین هایی قرار می دهید که مهارت و توانایی بالایی در تعمیر انواع وسایل برق به ویژه ماکروویو دارند.

شما از حمایت متخصصین برخوردار خواهید شد که مهارت بالایی از نظر عملی در عیب یابی وسیله دارند. از طرفی با سیستم وسیله برقی به خوبی آشنا هستند.

منبع : http://samsungfixer.ir/

ارائه خدمات تعمیر ماکروفر ناسیونال و گارانتی این کالا به دلیل ادغام شدن شرکت ناسیونال با پاناسونیک سال هاست که صورت نمی‌گیرد؛ اما دریافت خدمات پس از فروش ماکروفر ناسیونال از طریق نمایندگی های این محصول در اکثر شهرهای ایران امکان پذیر است.

شرکت ناسیونال یک شرکت تولید کننده لوازم الکترونیکی است که سال ها پیش در ژاپن تأسیس شد و همواره به تولید محصولات با کیفیت و پیشرفته شهرت داشته است و نامی آشنا برای تمام ایرانیان است.

نمایندگی های تعمیر ماکروفر ناسیونال در غرب تهران با گسترش خدمات و بالا بردن سطح کیفی تعمیرات ماکروفر ناسیونال اقدام به ایجاد نمایندگی در سراسر مناطق تهران نموده و با هدف فراهم نمودن آسایش و راحتی مشتریان در تمام ایام هفته پاسخگوی تماس های همشهریان عزیز می باشد.

در صورت بروز هر گونه مشکلی در زمینه تعمیر ماکروفر ناسیونال در کرج می توانید با ما تماس بگیرید و از خدماتی نظیر تعمیر، سرویس یا تعویض قطعات ماکروفر ناسیونال در کلیه مناطق استان البرز و شهر کرج استفاده نمایید . همان‌گونه که می دانید خدمات پس از فروش نقشی اساسی در فراهم نمودن آسایش مشتریان ایفا می کند. خدمات ما در زمینه تعمیر انواع مایکروفر سولاردم یا انواع معمولی می باشد.

منبع : https://microwavefixer.ir/

تعمیر ماکروفر بوتان در کرج – یکی از مهمترین مسائلی که هر فرد در مورد وسایل برقی منزل خود با آن ها مواجه هست این است که در صورت خراب شدن وسیله، بتواند نمایندگی معتبری را بیابد و تعمیر وسیله خود را به آن بسپارد.

در مورد ماکروفر نیز همین مسئله وجود دارد. ماکروفر یکی از مهمترین وسایل برقی منزل است که در مدت زمان کوتاهی غذای شما را طبخ می کند. به همین دلیل برای خانم های کارمند وجود ماکروفر اهمیت زیادی دارد و در صورت خرابی تمایل دارند که تعمیر ماکروفر را به نزدیکترین نمایندگی معتبر بسپارد تا با بهترین کیفیت، در اسرع وقت بتواند وسیله شما را تحویل دهد. لذا در این زمینه شما باید به سراغ نمایندگی هایی بروید که در تمام استان های کشور، دارای شعبه باشد تا بتوانید یک نمایندگی را در محل زندگی خود انتخاب کنید.

تعمیر ماکروفر بوتان در اندیشه : قطعا آنچه باعث می‌ شود ما بتوانیم به یک برند در زمینه طراحی و ساخت لوازم خانگی اعتماد کنیم، شهرت و سابقه فعالیت برند مربوطه است. برای مثال شرکت بوتان نزدیک به ۷۰ سال سابقه دارد. در واقع از سال ۱۳۳۲ در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است.

در ابتدا فعالیت های این برند به تولید و طراحی انواع لوازم گرمایشی شامل آبگرمکن، رادیاتور، بخاری و از این قبیل موارد ختم می ‌شد ولی اگر در سال ‌های اخیر به فروشگاه های لوازم برقی خانگی مراجعه کرده باشید، قطعاً مدل هایی از ماکروفر بوتان را مشاهده خواهید کرد. شاید هنوز هم افرادی باشند که به سراغ برندهای خارجی بروند ولی اگر را با ماکروفر بوتان آشنا شوید، متوجه خواهید شد که کیفیت آن به حدی بالا است که می‌ تواند با انواع برندهای خارجی رقابت کند.

تعمیر ماکروفر بوتان در شهر قدس : آیا می دانید برند بوتان در زمینه تولید و طراحی ماکروفرهای بسیار زیبا و پیشرفته نیز فعالیت می‌ کند؟ اگر شما برای خرید ماکروفر اقدام کنید قطعا نام برند بوتان را نیز خواهید شنید. همه ما می‌ دانیم که برند بوتان با سابقه ‌ترین و معتبرترین برند ایرانی است که در طول دوران فعالیت خود توانسته است رضایت مردم کشور و حتی دنیا را نیز به دست بیاورد.

منبع : http://butanservice.ir/

وجود تعمیرکاران و کارشناسان متخصص و حرفه ای در نمایندگی تعمیرات بکو در غرب تهران این شرایط را برای مشتریان وسایل برقی برند بکو فراهم می کند  که بتوانند تعمیرات وسایل خود را به مرکز معتبر بسپارند. در نمایندگی ما تمامی نیروهای کاری از نظر علمی تخصص کامل داشته و همچنین مهارت بالایی از نظر عملی برای تعمیر هر نوع وسیله برقی دارند.

در صورتی که به تعمیر ماشین لباسشویی بکو نیاز دارید، دو راهکار در پیش روی شما قرار دارد. در ابتدا می توانید به سراغ یک تعمیرکار معمولی بروید. اما گزینه دوم، رفتن به سراغ نمایندگی تعمیرات بکو است. در این نمایندگی  تعمیرکاران و متخصصینی فعالیت می کنند که نه تنها از نظر علمی و عملی به سیستم انواع وسایل برقی تسلط دارند بلکه دوره های آموزشی نمایندگی را برای مهارت بیشتر در زمینه تعمیر انواع وسیله برقی من جمله ماشین لباسشویی طی نموده اند.

ماشین لباسشویی از جمله وسایل برقی ضروری در هر خانه ای است گه خراب شدن آن منجر به اختلال در نظافت خانه می شود. به همین دلیل است که باید برای تعمیر آن به سراغ افرادی بروید که نه تنها در عیب یابی دقت و سرعت عمل بالایی دارند بلکه در اسرع وقت می توانند مشکل وسیله را رفع کنند به نحوی که گویی این وسیله به هیچ عنوان خراب نشده است.

مشتریانی که به  تعمیر  یخچال بکو نیاز دارند، توصیه می کنیم که از خدمات نمایندگی تعمیرات بکو بهره مند شوید. در این نمایندگی  تعمیرکاران و مهندسین متخصص مشغول به کار هستند که هم  از نظر علمی و عملی در زمینه تعمیر انواع وسیله برقی بکو فعالیت دارند و هم  دوره های آموزشی نمایندگی را طی نموده اند تا به دانش روز برای ارتقا سطح کیفی خدمات نمایندگی تسلط داشته باشند.

منبع : http://bekofixer.ir/

یکی از مهمترین خدمات  نمایندگی تعمیرات باکنشت تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در شهرهایی است که نمایندگی های ما در این مناطق فعالیت دارند. ماشین لباسشویی باز جمله ضروری ترین وسایل است که نبود آن منجر به اختلال بخشی از امور منزل و نظافت محیط می شود. به همین دلیل است که در زمان بروز مشکل در  این وسیله باید سریعا نسبت به تعمیر اقدام کنید در غیر این صورت حجم زیادی از لباس های کثیف در خانه جمع می شود که بالاخره آزار دهنده خواهد بود.

در زمان خرید ماشین لباسشویی، نه تنها باید به فکر انتخاب یک برند معتبر باشید بلکه حتما بررسی نمایید آیا  نمایندگی تعمیرات از این برند مربوطه حمایت می کند یا خیر. شما با حمایت این مراکز می توانید نصب، راه اندازی و تعمیر ماشین لباسشویی را تحت نظر کارشناسان متخصص پیش ببرید.

در نمایندگی تعمیرات باکنشت کرج کارشناسان و تعمیرکاران متخصص ما شرایط استاندارد و علمی را برای تعمیر وسایل برقی معیوب فراهم می کنند. در زمان خراب شدن دستگاه شما می توانید به سراغ هر تعمیرکار بروید ولی فراموش نکنید که نتیجه انتخاب شما بر روی سلامتی و کارایی دستگاه تاثیر دارد. توصیه می کنیم در این امر عجله نکرده و به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

اگر برای تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در کرج به دنبال یک مرکز معتبر هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم حداقل یکبار به نمایندگی تعمیرات باکنشت کرج اعتماد کنید. به شما اطمینان می دهیم که این انتخاب، بهترین بوده و از تصمیم خود پشیمان نمی شوید. نمایندگی ما با وجود تعمیرکاران و متخصصین خود تضمین می کند تعمیر وسیله براساس استانداردهای علمی انجام گیرد.

منبع : http://bauknechtfixer.ir/

در صورتی که شما اهل کرج هستید و متاسفانه عیوبی در وسایل برقی شما رخ داده است برای تعمیر وسیله نیازی به مراجعه به تهران نیست بلکه لازم است بدانید که نمایندگی تعمیرات ارج کرج با هدف پشتیبانی از مشتریان استفاده کننده از وسایل  برقی ارج در این منطقه تاسیس شده و از تعمیرکاران خبره برای این منظور کمک می گیرد.

نمایندگی تعمیرات ارج کرج در زمینه تعمیر لوازم خانگی ارج ازجمله لباسشویی حرف اول را می ‌زند. یکی از سخت ‌ترین کار های منزل شستن لباس‌ ها است. از زمانی که ماشین لباسشویی تولید شده‌، کمک خیلی بزرگی به بشریت کرده ‌است. ماشین لباسشویی یکی از پر استفاده ترین لوازم خانگی است که در صورت خراب شدن آن باید با نمایندگی تعمیر ارج کرج تماس برقرار کنید و از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید.

در نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ارج ، کلیه خدمات در محل مورد نظر مشتری با ارائه فاکتور رسمی و ضمانت نامه معتبر انجام می‌شود. شرکت ارج یکی از تولید کنندگان بزرگ لوازم خانگی است که لوازم خانگی مانند یخچال ارج، یخچال فریزر ارج، ساید بای ساید ارج، ماشین لباسشویی ارج، کولرگازی، جاروبرقی و بسیاری از لوازم خانگی دیگر را تولید می کند. نمایندگی های مجاز تعمیر ساید بای ساید ارج از قطعات اصلی و فابریک مخصوص کارخانه برای تعویض قطعات استفاده می کنند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج – برای خرید وسایل برقی خانه باید وقت بگذارید چرا که این خرید نیاز به دقت دارد. قرار است شما از این وسایل به مدت طولانی استفاده کنید در نتیجه اگر وسیله خریداری شده کیفیت و عملکرد مناسب نداشته باشد پس از مدتی  کارایی خود را از دست داده و خراب می شود.

برای مثال برای خرید ماشین لباسشویی باید تحقیقات کافی در مورد برندهای مختلف تولید کننده ماشین لباسشویی صورت گرفته و سپس برند مناسب را انتخاب نمود. در این میان برند ارج از قدیمی ترین برندهای ساخت ماشین لباسشویی است که مدت هاست در این زمینه فعالیت داشته و در میان مردم اعتبار زیادی را به دست آورده است.

برند ارج به منظور حمایت از ماشین های لباسشویی تولیدی خود و در نتیجه جلب اعتماد مشتریان، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج را در مناطق مختلف کشور تاسیس کرده و از کالاهای خود پس از فروش حمایت می کند.

منبع : http://arjfixer.com/

درباره ما

ارز دیجیتال | بیت کوین | آلت کوین | سیگنال ارز دیجیتال
ارز دیجیتال , قیمت بیت کوین , اخبار ارز دیجیتال , قیمت آلت کوین , اتریوم , ریپل , ترون , آینده ارزهای دیجیتال , بررسی ارزهای دیجیتال , متاورس

پیوندهای روزانه