ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 35
  • بازديد ديروز : 618
  • بازديد کننده امروز : 13
  • بازديد کننده ديروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 2,613
  • بازديد ماه : 6,835
  • بازديد سال : 69,859
  • بازديد کلي : 360,933
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.222.3.255
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

رژیم های لاغری امروزه برای تناسب اندام و زیبایی در بین آقایان و بخصوص خانم ها، توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. اکثر افراد به دلیل داشتن اضافه وزن ناشی از سبک اشتباه زندگی و استفاده از انواع مواد غذایی ناسالم و پرکالری، به دنبال رژیم لاغری سریع و موثر می گردند. رژیمی که بتواند در کوتاه ترین زمان آن هارا به وزن دلخواهشان برساند. در اکثر غریب به اتفاق این رژیم ها، سعی می شود که غذاهای پرکالری و پر چرب از برنامه غذایی روزانه حذف شده و به جای آن مواد غذایی سالم از قبیل میوه ها، سبزیجات و مواد غذایی با کالری پایین به برنامه غذایی اضافه شوند. در این مقاله سعی شده است که 3 رژیم لاغری سریع و موثر برتر برای شما آورده شود. رژیم هایی که می توانند شما را به لاغری و کاهش وزن دلخواهتان برساند.

 

3 رژیم لاغری سریع و موثر برتر برای کاهش وزن

1- رژیم لاغری سریع و موثر سوپ کلم

سوپ کلم یکی از غذاهایی است که در رژیم لاغری سریع و موثر همراه مواد غذایی سالم دیگر که در ادامه خواهیم آورد، استفاده می شود. این رژیم، رژیمی هفت روزه بوده که در آن برای هرروز، مواد غذایی خاصی در برنامه غذایی تعبیه شده است. این مواد غذایی شامل موارد زیر هستند:

  • روز اول رژیم لاغری سریع و موثر سوپ کلم: در این روز شما در کنار خوردن سوپ کلم، به هرمقدار که دلتان می خواهد، بایستی فقط از میوه جات استفاده کنید. شما می توانید همه انواع میوه ها را در روز اول این رژیم استفاده کنید. فقط اجازه خوردن موز را ندارید.
  • روز دوم: در روز دوم نیز، همانند روز اول، علاوه بر خوردن سوپ کلم به عنوان غذای اصلی این رژیم، می توانید از انواع سبزیجات و سیب زمینی پخته همراه با کره استفاده نمایید.
  • روز سوم: در روز سوم از این رژیم نیز می توانید از همه انواع میوه جات به جز موز به همراه سبزیجات پخته به صورت نامحدود، در کنار غذای اصلی یعنی سوپ کلم استفاده کنید.
  • روز چهارم: در روز چهارم از رژیم لاغری سریع و موثر سوپ کلم، برعکس بقیه روزها که از میوه موز استفاده نمی شد، شما می توانید تا 8 عدد موز استفاده کنید. همچنین به همراه آن شیر بدون چربی به میزان نامحدود می توانید استفاده کنید. البته غذای اصلی یعنی سوپ کام در همه روزها ثابت می ماند.
  • روز پنجم: در روز پنجم این رژیم، بایستی مقداری گوشت گاو به همراه گوجه فرنگی، و به میزان 6-8لیوان آب مصرف شود.
  • روز ششم: در روز ششم از رژیم سوپ کلم، بایستی مقداری گوشت گاو، به همراه سبزیجات بصورت نامحدود در کنار غذای اصلی یعنی سوپ کلم استفاده شود.
  • روز هفتم یا روز آخر رژیم لاغری سریع و موثر سوپ کلم: در این روز برنج قهوه ای به همراه آب میوه های شیرین نشده در کنار سوپ کلم که در این روز به عنوان میان وعده باید استفاده شود، بایستی مصرف شوند.

رژیم لاغری سریع و موثر

بیشتر بخوانید: رژیم کانادایی 

2- رژیم سه روزه چربی سوزی

در این رژیم در طول سه روز شما کالری بسیار پایینی را دریافت می کنید و به این ترتیب سبب کاهش وزن شما در طی رژیم لاغری سریع و موثر در طول این سه روز می شود. غذاهایی که شما باید در طی این سه روز مصرف کنید شامل موارد زیر می باشند:

  • غذاهای روز اول: برای صبحانه یک کف دست نان سبوس دار، به همراه کره بادام زمینی و قهوه یا چایی، برای ناهار یک کف دست نان سبوس دار،به همراه کمی تن ماهی و قهوه یا چایی، و برای شام نیز کمی گوشت قرمز به همراه لوبیا سبز و یک عدد سیب و نصف موز و کمی بستنی وانیلی باید استفاده شود.
  • غذاهای روز دوم: در روز دوم از این رژیم لاغری سریع و موثر، برای صبحانه، یک تکه نان تست سبوس دار به همراه یک عدد تخم مرغ پخته شده و نصف موز باید مصرف شود. برای وعده ناهار یک تخم مرغ پخته و کمی پنیر خامه ای و برای شام نیز 2عدد هات داگ و نصف فنجان از هرکدام از مواد غذایی هویج، کلم بروکلی، بستنی وانیلی و موز مصرف کنید
  • غذاهای روز سوم این رژیم: در روز آخر این رژیم برای وعده صبحانه، مقداری پنیر و 5کراکر نمکی و یک عدد سیب، برای ناهار یک کف دست نان سنگک و یک عدد تخم مرغ، و برای شام نیز مقداری تن ماهی، نصف موز و یک فنجان بستنی وانیلی مصرف شود.

بیشتر بخوانید: برنامه غذایی برای لاغری 

3- رژیم لاغری سریع و موثر در یک هفته

در این رژیم می توان در طول یک هفته، پنج کیلوگرم وزن کم کرد. اگر به طور کامل رژیم را رعایت کرده و آنرا اجرا کرد.

  • روز اول: در روز اول از رژیم لاغری سریع و موثر 7 روزه، باید فقط میوه مصرف کرد. اما میوه هایی مثل انگور، انبه و موز در این روز مجاز نیستند. همچنین در روز اول باید به میزان 8-12لیوان آب مصرف کرد.
  • روز دوم: در روز دوم از این رژیم، بایستی از انواع سبزیجات بصورت خام و پخته استفاده کرد. فقط باید به این نکته توجه داشت که نباید از هیچ روغنی در پخت این سبزیجات استفاده کرد.
  • روز سوم از رژیم لاغری سریع و موثر هفت روزه: درروز سوم شما می توانید انواع سبزیجات و میوه جات را استفاده کنید. فقط موز را ازبین میوه جات، و سیب زمینی را از بین سبزیجات خط بزنید.
  • روز چهارم: در روز چهارم از این رژیم باید 8-10عدد موز را به همراه 4لیوان شیر مصرف کنید. بهتر است موز و شیر را در طول روز تقسیم کرده و در ساعات مختلف روز مصرف کنید تا احساس گرسنگی نکنید. همچنین مصرف آب را نباید فراموش کرد.
  • روز پنجم: در روز پنجم از این رژیم، باید یک کاسه برنج قهوه ای همراه 6-7 عدد گوجه فرنگی مصرف کنید و به همراه آن در طول روز به میزان 10-12لیوان آب مصرف کنید.
  • روز ششم: در روز ششم از رژیم لاغری سریع و موثر، باید برای ناهار یک فنجان برنج قهوه ای مصرف کنید. در بقیه روز می توان از سبزیجات بصورت خام یا پخته استفاده کرد. البته بدون استفاده از روغن در پخت این سبزیجات. همچنین باید به میزان 10-12لیوان آب مصرف کرد.
  • روز هفتم یا آخر از رژیم لاغری سریع و موثر یک هفته ای: روز هفتم و آخر رژیم لاغری ، بهتر است صبح خودرا با یک لیوان آب شروع کنید. یک فنجان برنج قهوه ای، سبزیجات و آبمیوه ی دلخواه ، مواد غذایی هستند که شما می توانید در این روز استفاده کنید.

چت روم (chat room) با توجه به معنی لاتین آن، اتاق گفت و گو یا گپ زدن است. چت راز، ناز چت، چت روم باران و ... از انواع چت روم فارسی هستند.

چت روم چیست؟

چت (Chat) همان گونه که در لغت می‌دانید به معنای گفتگو است و روم (Room) به معنای اتاق می‌باشد. ترکیب این دو کلمه مفهوم اتاق‌های گفتگو یا همان چت روم‌ها ‌را به وجود می‌آورد. 

چت کردن به چه معناست؟

به گفتگو در چت روم‌ها، چت کردن گفته می‌شود.

چرا به چت روم نیاز داریم؟

افزایش بازدید و بازدید کننده وب سایت شما
ایجاد محیطی جهت آشنایی افراد با یک دیگر
افزایش در آمد وب سایت شما و...

چت روم برای افراد چه مزایایی دارد؟

در چت روم افراد مختلفی می‌توانند با هم ارتباط داشته باشند و با هم گپ دوستانه یا صحبتی کاری بکنند. درقدیم امکانات چت روم محدود بود (نبود قوانین، محدود بودن امکانات مدیریتی و… نمونه‌ای از این محدودیت‌ها بودند) و به نوعی گاهی این محدودیت‌ها مشکلاتی را برای کاربران و مدیران ایجاد می‌کرد اما خوشبختانه با پیشرفت وب پارسی این مشکلات کم کم رفع شده‌اند و روز به روز با افزایش امکانات، کاربران و مدیران راحت‌تر می‌توانند به گفتگو در این اتاق‌ها بپردازند. 

چت روم چگونه محیطی است؟

چت روم به زبانی ساده همانطور که از معنی لاتین آن برمی‌آید، اتاق گفت و گو یا گپ زدن است که در اینترنت سایت‌های بسیاری برای این منظور وجود دارند. برای هر کاربر یا بازدید کننده‌ای که وارد آن سایت می‌شود این قابلیت وجود دارد که در صفحه‌ای مخصوص، معروف به "روم" یا همان اتاق با دیگر کاربران حاضر و آنلاین در آن سایت گفت و گو کنند و یا نوعی ارتباط برقرار نمایند. حتی چنین سایت‌هایی که معروف به چت روم هستند، می‌توان گفت که نوعی سایت اجتماعی‌اند زیرا افراد گوناگون از طریق اتصال به اینترنت همگی با هم می‌توانند هم زمان به صورت آنلاین با هم ارتباط برقرار کرده و چت کنند. اولین چت روم‌ها یا اتاق‌های چتی که برای اولین‌بار در اینترنت همه از آن استفاده می‌کردند، مسنجر یا چت یاهو بود.


حتی اگر همین الان شما سایت گوگل را باز کنید و واژه چت روم یا چت را سرچ کنید در نتایج آن می‌بینید که چندین سایت چت روم به ترتیب محبوبیت و برتر بودن از سایر چت روم‌های دیگر، نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید که این نتایج چندین صفحات دیگر را در بر می‌گیرند. شما می‌توانید صفحات دیگر را نیز مشاهده کنید و به هر سایت چت روم که دلتان می‌خواهد وارد شوید. اتاق‌های گفت و گو همیشه شلوغ و دارای کاربران آنلاین زیادی نیستند. یعنی همه‌ی آن‌ها پرطرفدار نیستند بلکه فقط معروف‌ترین آن‌ها که خوب در اینترنت و بین تمام کاربران اینترنت جا افتاده شلوغ و دارای کاربران آنلاین بسیار بالا هستند. نمونه‌های چنین چت روم‌هایی را فقط با سرچ واژه چت در گوگل و در همان صفحات ۱ الی ۳ می‌توانید پیدا کنید. چت روم‌ها با امکاناتی که در بروز رسانی نسخه‌های سایت خود داده‌اند، امکانات مختلف و جالبی را برای کاربران حاضر در چت فراهم کرده‌اند. 


قبلا چت فقط به صورت "PM" بود و کاربران در چت روم‌ها فقط می‌توانستند به صورت تایپ کردن متن با هم گفت و گو کنند و ارتباط داشته باشند. البته ناگفته نماند که بیشتر چت روم‌ها هنوز هم به آخرین آپدیت‌ها و امکانات جدید دسترسی پیدا نکرده‌اند و فقط قابلیت چت به صورت تایپ متن برایشان وجود دارد. از آخرین تغییر و تحولات چت روم‌ها می‌توان به قابلیت‌های بسیاری نظیر چت صوتی و چت تصویری اشاره کرد. در کنار همه این‌ها، امکانات بسیار دیگری در محیط چت روم‌ها وجود دارد که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در سایت‌های چت روم، ادمین سایت یا همان مدیر که دسترسی به پنل مدیریت سایت خود و کاربرانش دارد می‌تواند آزادانه تصمیم بگیرد و مدیریت کند. از جمله اینکه کاربران متخلف در چت رومش را بدون تعارف بیرون بیندازد (اخراج کند) و یا اینکه اجازه صحبت کردن از چنین کاربرانی را بگیرد و یا اسامی زشت و بد آن‌ها را در چت روم تغییر دهد و خیلی اقدامات دیگر ...


ادمین‌ها در چت روم می‌توانند با سطح دسترسی‌ که به امکانات پنل خود دارند، کاربران چت روم خود را سطح بندی کنند. این عمل با استفاده از درجات مختلفی که توسط مدیر به کاربران مورد نظر داده می‌شود صورت می‌گیرد. درجات کاربری در چت روم می‌تواند شامل عضو، ویژه، فعال، ارشد، سرپرست  و … باشد که در ما بین همین درجات درجه‌هایی وجود دارند. برخی از کاربران به عنوان نوعی ادمین یا کمک ادمین در هنگام حضور نداشتن ادمین می‌توانند روم را کنترل و هدایت کنند. چت روم‌ها دارای صفحه پروفایل می‌باشند که کاربران بعد از ورود و ثبت نام در آن چت روم بتوانند یک پروفایل برای خود بنویسند و قابل شناس باشند. چت در چت روم‌ها به صورت PV یا همان چت کردن خصوصی کاربران با یکدیگر است. نوع دیگری از چت نیز عمومی می‌باشد که همه کاربران به صورت همزمان و آشکار با یکدیگر صحبت می‌کنند. ادمین چت روم می‌تواند چت خصوصی بین کاربران را به راحتی تحت کنترل داشته باشد تا خطایی از کاربری سر نزند.

لیست برترین چت روم های شلوغ فارسی

 

با افزایش محبوبیت سایت های چت آنلاین و گفتگو در ایران سایت های چت و گپ و گفتگوی آنلاین نیز به تعداد زیاد طراحی شدند . اکنون چندین سایت چت و گفتگوی آنلاین در کشور ما وجود دارد .

در این مقاله برای کاربرانی که به این سایت ها علاقه مند هستند چند سایت خوب جهت سرگرمی و چت انلاین و دوستیابی معرفی میکنیم .

بنابر قدیمی و کیفییت و امکانات بهترین سایت های چت به ترتیب عبارتند از

چتروم گل چت

این چتروم از سال 81 شروع به کار کرد و دارای چندین ادرس مختلف میباشد . شما عزیزان میتوانید برای ورود به هرکدام ازادرس ها روی لینک های زیر کلیک کنید :

چت روم گل چت

گل چت

چت روم گل

گل گپ

چت روم باران

باران چت نیز از سایت های چت رومی که همزمان با گل چت تاسیس شد . کاربران انلاین بسیار باالا و از تمام نقاط کشور دارد . جهت پیوستن به ادرس اصلی این چت روم روی لینک های زیر کلیک کنید

باران چت

چت روم باران

باران چت شلوغ

باران چت قدیمی

ناز باران چت

باران چت اصلی

ناز چت

ناز چت نیز جز قدیمی ترین روم های ایرانی است که اکنون هم با کاربران انلاین زیاد به فعالیت خود ادامه میدهد . جهت ورود به ادرس اصلی این چتروم روی لینک های زیر کلیک کنید

ناز چت

نازچت

ناز چت شلوغ

چت روم ناز

ساناز چت

چتروم نازچت

سایر رومهایی که میتوانید عضو شده و از امکانات بی نظیر انها بهره ببرید

صحرا چت

مهر چت

مهر ناز چت

مشهد چت

تهران چت

الوچه چت

عسل چت

پرشین چت

چت روم +18

چت فارسی

بیتالک چت

بدو چت

خرید دامنه

دامنه های ملی و بین المللی در صورتی که به مدت زیادی در هر زمینه ای فعال باشند امتیازات ویژه ای از موتورهای جستجوگری نظیر گوگل دریافت میکنند .

از طرفی رتبه این دامنه ها در صورت فعال بودن در سایت موز رنک یعنی پیج آتوریتی و دامین آتوریتی آنها بالا میرود .

از طرف دیگر رتبه الکسای دامنه ها بهبود پیدا میکند .

درصورت فعالیت زیاد یک سایت بک لینک هایی برای آن ایجاد میشود و در نهایت این دامنه به صفحات اول گوگل راه پیدا میکند .

حال سایت بزرگ کیمیا وب که در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی سایت فعالیت میکند ، هزاران دامنه قدیمی و رنک دار گوگل را در اختیار دارد .

اگر به فکر راه اندازی یک سایت قدرتمند هستید و میخواهید که سایتتان به محض طراحی به رتبه های بالای گوگل برسد با خرید این دامنه های قدیمی به هدف خود خواهید رسید .

این دامنه هایی که در فروشگاه کیمیاوب موجود هستند همگی با عمر بالای 5 سال و پیج آتوریتی بالای 30 یا40 میباشند .

برای ورود به فروشگاه دامنه رند و قدیمی و رنک دار روی لینک زیر کلیک کنید :

خرید و فروش دامنه

 

خرید دامنه

به دانش خود اتکا کنید و برای خود یک استراتژی معامله گری شخصی داشته باشید

برخی افراد پس از ورود به بازار بورس و بدون مطالعه در حوزه آموزش بورس و سهام دائماً به دنبال این هستند که دیگران به آنها سهم جدید برای خرید معرفی کنند. و یا در فضای مجازی در گروه ها و کانال ها به دنبال گوش کردن به توصیه افراد به ظاهر خبره و خرید مطابق تحلیل آنها هستند. بد نیست در این مورد فکر شود که چرا بدون یافتن هیچ گونه دلیلی حرف های دیگران را اجرا می کنند و بعد اگر ضرر کردند تقصیر را گردن دیگران می اندازند.

سعی کنید خود یک تحلیل گر شوید و برای تحلیل خود ارزش قائل باشید. منابع بساری در اینترنت در مورد آموزش بورس موجود است. بهترین تریدرهای دنیا علاوه بر ترید و معامله گری زمان هایی را برای کسب دانش بیشتر و مطالعه اختصاص می دهند تا استراتژی معاملاتی خود را بهتر کنند. یک سرمایه گذار بهتر است خود را با علم تحلیل تکنیکال یا تحلیل بنیادی آشنا کند.

در اجرای معاملات خود مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه داشته باشید

در خرید سهام تعداد معاملات باز همزمان برای تریدرهای مختلف متفاوت است. هر فردی بایستی بررسی کند که چقدر سرمایه وارد بورس می کند و این سرمایه خود را به چه نحوی بین سهام های مختلف تقسیم می کند.

یکی دیگر از نکات مهم در آموزش فارکس نسبت سود به ریسک در هر معامله است. برای هر معامله خود حد ضرر تعیین کنید تا میزان ریسک معامله مشخص گردد. توصیه می شود مقدار ریسک در یک معامله بیش از 2 درصد کل سرمایه نباشد.

در معاملات بورس ممکن است یک معامله با سود و دیگری با ضرر همراه شود. داشتن حد ضرر و مدیریت سرمایه باعث می شود برآیند معاملات با سود شیرین همراه شود.

 

مدیریت ریسک در بورس

روانشناسی در آموزش بورس ؛ بر احساسات و هیجانات خود مسلط باشید

همه مشاغل می توانند حرص و طمع نهفته در انسان را بیدار کنند اما ترید در بازارهای مالی طمع برانگیز ترین حرفه و شغل ها است. اگر تریدر نتواند بر حالت روحی و روانی خود مسلط باشد بازار بورس پر از لحظاتی است که باعث می شود تریدر بدون توجه به استراتژی معاملاتی خود تصمیمات لحظه ای بگیرد و بعد از چند دقیقه از تصمیم خود پشیمان شود. زیان و ضرر برای هر تریدری اتفاق می افتد. مهم مدیریت صحیح و تصمیم گیری بر اساس روش معاملاتی می باشد.

سرمایه گذاری در بورس چه مزایایی دارد؟

  • در بازار بورس سرمایه زیادی نیاز نیست و همه می توانند با سرمایه اندک خود وارد بازار بورس شوند.
  • سرمایه گذاری در بورس باعث رشد اقتصاد کشور می شود.
  • در بورس سهام در اکثر مواقع خیلی سریع فروش می رود و نقد شوندگی بالایی دارد.
  • شرکت های بورسی و فرابورسی موظف هستند گزارش های خود را در سایت کدال منتشر کنند و این به سرمایه گذاران امکان تحقیق و تحلیل می دهد.
  • رشد بازارهای دیگر در ارزش سهام شرکتهای مربوط به آن بازارها تاثیرگذار است. به عنوان مثال رشد قیمت مسکن باعث سودآوری شرکت های این گروه و به دنبال آن افزایش قیمت سهام این شرکت ها می شود. رشد قیمت ارز باعث سودآوری بیشتر شرکتهای صادراتی می شود و در نتیجه آن رشد قیمت سهام این شرکت ها را به دنبال دارد.

بورس برای شرکت ها چه مزایایی دارد؟

– شرکت­ها برای افزودن منابع مالی خود و ایجاد سرمایه برای توسعه شرکت می توانند از سرمایه سهامداران خود بهره ببرند. تامین پول از طرف سهامداران خیلی بهتر از اخذ وام بانکی می باشد.

– شرکت های بورسی و فرابورسی بسته به درصد سهام ارائه شده در بازار بورس و مقدار سهام شناور از بخشی از مالیات خود معاف می شوند.

– شرکت بورسی و فرابورسی با توجه به دیده شدن اسم و نمادشان در تابلو بورس و معامله شدن سهام آنها از معروفیت و جنبه تبلیغاتی بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین بروکرهای فارکس

کسب درآمد اینترنتی

در صورتی که بیکار هستید یا میخواهید یک شغل دوم برای خود در خانه راه اندازی کنید میتوانید با ایده های ما به بهترین درآمد اینترنتی دست یابید .

کافیست یک کامپیوتر یا گوشی داشته باشید و با آن کسب درآمد کنید .

یک بار یک چرخی در سایت ها یا شبکه های اجتماعی بزنید خواهید دید که اکثرا با روش های مختلف کسب درآمد میکنند که بیشتر آنها هم موفق هستند و حتی کسب درآمد میلیونی دارند .

ایده هایی برای کسب درآمد اینترنتی :

 

  • همکاری در فروش
این نوع درآمد نوعی بازاریابی است که در سایت خود اقدام به فروش محصولات سایر سایت ها کنید و از آنها پورسانت دریافت کنید . اکنون فروشگاه های زیادی در ایران هستند که این امکان را برای کاربران فراهم کرده اند و اگر سایت شما بازدید خوبی داشته باشد میتوانید در گوشه ای از سایت خود به تبلیغ بپردازید و با فروش محصول درآمد کسب کنید
  • نویسندگی
نویسندگی نه تنها در دنیای واقعی سودآور هست در فضای اینترنت هم نویسندگی یک شغل خوب محسوب میشود . در صورتی که توانایی نوشتن محتواهای با کیفیت دارید بسیاری از سایت ها از شما استقبال خواهند کرد و شما را به عنوان نویسنده استخدام میکنند .  لازمه این کار داشتن تسلط به سئو و بهینه سازی سایت و شناخت گوگل است که محتواهای باکیفیت و جدید برای سایت ها ارائه دهید . یا اگر تسلط در ترجمه زبان انگلیسی دارید میتوانید از سایت های خارجی محتواهای جدید و بروز را در هر زمینه ای برای سایت های ایرانی ترجمه کنید .
  • خرید و فروش سایت
اگر در رتبه های سایت دانش کافی داشته باشید میتوانید با خرید سایت های باارزش با قیمت مناسب و بهینه سازی انها با قیمت بیشتری به فروش برسانید .
  • خرید و فروش دامنه
دامنه یا همان آدرس های اینترنتی مانند سیم کارت های مخابرات دارای اسامی رند و مخصوص میباشند میتوانید این اسامی را پیدا کرده و برای کسانی که به دنبال این اسم یا برند هستند بفروشید . یا اینکه دامنه هایی که رتبه بالاتر دارند را بخرید و بفروشید .
  • طراحی سایت
طراحی سایت یکی دیگر از مشاغل پرسود در ایران است که با اندکی تلاش میتوانید آن را یاد بگیرید . میتوانید ابتدا سایت های ساده طراحی کنید و رفته رفته سایت های پیچیده را یاد گرفته و طراحی کنید . برای این کار نیاز به یک سایت طراحی دارید که مشتریان از آنجا سفارش طراحی سایت خود را انجام دهند و هزینه های طراحی را پرداخت کنند
  • سئو و بهینه سازی سایت
سئو یکی از مهمترین مسائلی است که در سایت های اینترنتی کاربرد دارد . کار چندان مشکلی نیست میتوانید در دوره های یادگیری سئو شرکت کنید و بعد از یادگیری یک سایت سئو و بهینه سازی طراحی کنید و مشتریان از انجا سفارش سئو و بهینه سازی بدهند و شما برای آنها سایتشان را بهینه کنید که این مورد هم به علت تخصص یکی از پردرآمدترین مشاغل در ایران است .
  • ساخت فروشگاه اینترنتی
برای این کار نیاز به یک فروشگاه واقعی در مرکز شهر ندارید ! کافیست یک سایت خوب و بهینه طراحی کنید و در آن فروش محصول را شروع کنید .
مثل سایت فروشگاهی دیجی کالا که جز برترین فروشگاه های ایران است .
  • فروش پیج ، فالور ، لایک اینستاگرام یا کانال تلگرام
اگر در این زمینه مهارت دارید میتوانید اقدام به فروش فالوور ، پیج یا لایک اینستاگرام و همچنین فروش کانال های تلگرام که عضو بیشتری دارند بکنید . یا اینکه اگر یک کانال تلگرام دارید که عضو بیشتری دارد میتوانید در کانال خود با گذاشتن تبلیغات سایر افراد از آنها کسب درآمد کنید
  • ساخت اپلیکیشن یا برنامه گوشی
این یک کار تخصصی است و هرکسی میتواند با دیدن دوره های خاص اقدام به طراحی اپلکیشن های اندرویدی یا آی او اس کند و شرکت ها و فروشگاه ها سفارش ساخت این برنامه ها را به شما میدهند و به خاطر تخصصی که دارید این شغل نیز درآمد خوبی دارد .

کسب درآمد اینترنتی

راهکارهای افزایش فروش آنلاین

 

امروزه بازارهای آنلاین با استفاده از راهکارهای متفاوت اقدام به فروش کلان محصولات خود در سایت ها و شبکه های اجتماعی میکنند . کسی هم که اقدام به تاسیس یک فروشگاه آنلاین در کنار فروشگاه واقعی میکنند قطعا هدفش فروش بیشتر محصول و سود بالاست .

اما برخی سایت ها در این راه موفق نمیشوند چرا که اصول ورود به این بازار را به طور کامل رعایت نمیکنند و فقط به تبلیغ های فراوان و بی اثر فکر میکنند .

در این مقاله چندین راهکار برای مدیران فروشگاه های اینترنتی برای شما ارائه میدهیم .

راهکارهای افزایش فروش آنلاین

 

  • در توصیف محصولات خود صادق باشید
منظور از این راهکار جلب اعتماد مشتریان است . وقتی برخی افراد که از محصولات شما علم کافی دارند در صورتی که در توصیف محصول خود اغراق کنید قطعا اعتمادشان به سایت شما از بین خواهد رفت . به طور کلی از ادعایی که از عهده اش برنمیایید نکنید . این ادعاهای اغراق آمیز رفته رفته مشتریان شما را می کاهند .
  • بخشی از سایت را به کامنت های کاربران در سایت اختصاص دهید
وقتی کاربری از شما خرید میکند و رضایت کامل از محصول شما دارد در زیر محصولات شما رضایت خود را از محصول اعلام میکند . اگر این کامنت ها در صفحه اول سایتتان در معرض دید نباشد بقیه کاربران آن را نمیبینند . در گوشه ای از سایت مثلا در قسمت سایدبار قسمتی برای آخرین دیدگاه های کاربران اختصاص دهید .
  • از پیشنهادات ویژه با مدت محدود استفاده کنید
قطعا تخفیف یکی از اهداف مشتریان در خرید آنلاین است . وقتی محصولی را با تخفیف ویژه در مدت محدود بگذارید حتما توجه مشتریان را جلب خواهید کرد و آن محصول فروش بیشتری خواهد داشت .
  • در صورت ممکن تضمین برگشت وجه را در فروش خود داشته باشید
این نکته در خرید آنلاین بسیار مهم است و به مشتریان خود اعلام میکنید که از محصولات خود مطمن هستید و آنقدر مطمن هستید که اگر مشتری از محصول راضی نباشد وجه آن را به مشتری برمیگردانید .
  • فعالیت زیاد در شبکه های اجتماعی
در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، توئیتر ، اینستاگرام ، تلگرام و غیره محصولات خود را معرفی کنید و از هرکدام که ممکن است لینکی به صفحه محصول خودتان درست کنید . به طور مثال در تلگرام یک کانال ایجاد کنید و عضوگیری کنید و از تمام نقاط کشور عضو ثابت داشته باشید تا محصولتان در تمام نقاط به مردم معرفی شود .
  • کاهش پیچیدگی های فرآیند پرداخت
بسیاری از مشتریان بعد از سفارش کالا انقدر به صفحات مختلف برای پرداخت هزینه کالا هدایت میشوند که دست از خرید برمیدارند و برای خرید به سایت دیگری مراجعه میکنند . کاری کنید که بعد از سفارش به صورت ساده به صفحه پرداخت برود و هزینه محصول را پرداخت کند .
  • افزایش روش های پرداخت
استفاده از چندین روش پرداخت حداقل 3 روش پرداخت کمک شایانی در فروش قطعی محصولاتتان خواهد کرد . بسیاری از مردم کار با درگاه های بانکی آنلاین را بلد نیستند و برای این منظور دوست دارند از روش کارت به کارت یا واریز به حساب هزینه محصول خریداری شده را پرداخت کنند . همچنین بیشتر از یک درگاه بانکی استفاده کنید که در صورت مشکل در یکی از آنها کاربر بتواند از درگاه دیگری پرداخت را انجام دهد .
  • استفاده از تصاویر با کیفیت مناسب
وقتی چند تصویر خوب از نماهای مختلف از محصولتان ارائه کنید مشتری میتواند به صورت شفاف محصول خود را انتخاب کند و با سایر محصولاتتان مقایسه کند و بر اساس سلیقه خود خرید را انجام دهد .
  • ارسال جی میل انبوه
Gmail یک ابزار کاربردی است که اکنون بسیاری از مردم از آن برای تبلیغات استفاده میکنند . چرا که وجود یک تا دو میلیارد کاربر در آن محصول شما به افراد زیادی معرفی میشود . کلمات کلیدی خود را پیدا کرده و با آن کلمات اقدام به ارسال جیمیل انبود کنید .
  • فروش خود را با دستگاه های گوشی موبایل بهینه کنید
امروزه اکثر مردم یک گوشی هوشمند همراه خود دارند که با استفاده از آن به تمام سایت ها و فروشگاه ها دسترسی دارند . در صورتی که فروشگاه شما در موبایل به خوبی نمایش داده نشود قطعا اکثر مشتریان خود را از دست خواهید داد . در صورت امکان یک اپلکیشن موبایل با سیستم اندرویدی و آی او اس طراحی کنید و به مشتریان خود ارائه دهید .

بازاریابی درونگرا

بازاریابی دیجیتال یا بازار الکترونیکی اکنون در حال پیشرفت است برای این منظور باید با اصطلاح بازاریابی درونگرا که یکی از اصطلاحات رایج در بازاریابی دیجیتال است آشنا شویم .
در  ابتدا به تعریف بازاریابی درونگرا میپردازیم :(( inbound marketing 
ای نوع بازاریابی شکلی از بازاریابی است که موقع معامله مشتری با مدیر کسب و کار یا مدیر برند ، گفتگو از طرف مشتری شروع میشود .
به ذکر مثال بیشتر متوجه این نوع از بازاریابی میشوید
به عنوان مثال شما صاحب یک برند هستید و یک مشتری به سراغ شما آمده تا از شما خرید کنید . اگر مخاطب در درون خود حس کند که او به سراغ شما آمده است و شما به سراغش نرفته اید این نوع بازاریابی از نوع درونگرا یا به اصطلاح جاذبه ای است .
این اصطلاح که اولین بار توست ست گادین به کار برده شد . جالب است یادی از گفته های مفهومی ست گادین در این باره بشنوید
آیا به توجه مردم نیاز دارید ؟
برای این کار 2 راه وجود دارد :
یا باید کاری کنید که توجه آنها به شما جلب شود .
یا توجه آن ها را بخرید .
اولی فکر بیشتر میخواهد دومی پول بیشتر ...میتوانید حدس بزنید که دومی بیشتر انتخاب میشود .
بازاریابی درونگرا از نظر ست گادین
یا ست گادین در مورد بازاریابی محتوا این چنین گفته است :
به نظر من بازاریابی محتوا ، تنها شکلی از بازاریابی است که باقی مانده ؛ تاریخ مصرف سایر شیوه ها گذشته است .

درباره ما

ارز دیجیتال | بیت کوین | آلت کوین | سیگنال ارز دیجیتال
ارز دیجیتال , قیمت بیت کوین , اخبار ارز دیجیتال , قیمت آلت کوین , اتریوم , ریپل , ترون , آینده ارزهای دیجیتال , بررسی ارزهای دیجیتال , متاورس

پیوندهای روزانه