ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 605
  • بازديد ديروز : 608
  • بازديد کننده امروز : 144
  • بازديد کننده ديروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 2,565
  • بازديد ماه : 6,787
  • بازديد سال : 69,811
  • بازديد کلي : 360,885
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.22.217.51
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

با مراجعه به نمایندگی تعمیرات آریستون غرب تهران شما می توانید تعمیر وسایل برقی آریستون را تحت نظر کارشناسان متخصص ما انجام دهید. برند آریستون معتقد است زمانی می توان از حمایت مردم بهره مند شد که خدمات به بهترین شکل ممکن برای آن ها فراهم شود. به همین دلیل است که نمایندگی تعمیرات آریستون در اغلب شهرهای ایران راه اندازی شده است تا مشتریان در همه مناطق به خدمات مراکز معتبر دسترسی داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم تعمیر ماشین لباسشویی آریستون را به مهندسین ما در نمایندگی تعمیرات آریستون بسپارید. ماشین لباسشویی یکی از وسایل برقی ضروری برای هر خانه است. شما زمانی متوجه اهمیت این موضوع می شوید که وسیله خراب شده و با حجم زیادی از لباس های کثیف در خانه خود مواجه شوید. در این صورت به دنبال این خواهید بود که در اسرع وقت ماشین لباسشویی را تعمیر کنید.

در صورتی که به تعمیر ماکروفر آریستون نیاز دارید توصیه می کنیم خدمات نمایندگی تعمیرات آریستون را بررسی کنید. ماکروفر به عنوان یک وسیله کمکی در آشپزی امروزه در اغلب خانه ها نیاز می شود. با شاغل شدن خانم ها در بیرون از منزل و کمبود وقت، بهتر است در هر منزل یک ماکروویو وجود داشته باشد. در میان برندهای موجود، برند آریستون یک انتخاب ماندگار و ایده آل خواهد بود.

منبع : http://aristonfixer.ir/

تعمیر ماشین لباسشویی AEG : وسایل برقی از جمله مایحتاج در هر خانه بوده و قرار است تا سالیان طولانی مورد استفاده قرار گیرند. از طرفی خوشبختانه امروزه تعدد برندهای فعال در صنعت لوازم برقی خانگی این امکان را فراهم می کند تا مردم برحسب قدرت خرید خود و انتظاراتی که از یک وسیله دارند بتوانند یک برند ایده آل را انتخاب نمایند.

خرید ماشین لباسشویی از جمله لوازم ضروری است که باید در زمان خرید دقت کنید که یک وسیله سالم با کارایی بالا را انتخاب کنید.  اما یکی از فاکتورهایی که در زمان خرید باید مورد توجه قرار داد، وجود خدمات پس از فروش چرا که حتی اگر شما از وسیله خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید باز هم در اثر عواملی همانند برق خانه و… احتمال خراب شدن ماشین لباسشویی  وجود داشته و باید تعمیر آن توسط متخصصین انجام گیرد.

آمار به دست آمده از میزان رضایتمندی مردم از خدمات نمایندگی های مختلف تعمیرات وسایل برقی در کشور نشان داده است که به حمد خدا و عملکرد بسیار مناسب متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات AEG ، امروزه مشتریان رضایتمندی بیشتری از این نمایندگی داشته اند. به پاس همین اعتماد و لطف مردم نمایندگی تعمیرات AEG سعی بر این دارد شعب خود را در شهرهای مختلف کشور توسعه دهد. برای مثال امروزه مشتریان می توانند برای بهره مندی از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی AEG در کرج تنها با نمایندگی تماس گرفته و عیب رخ داده را به مشاورین گزارش نمایند. نمایندگی تعمیرات AEG خود را متعهد می داند از بهترین تعمیرکاران و امکانات برای تعمیر ماشین های لباسشویی استفاده کند.

تعمیر ماشین لباسشویی AEG در قزوین : ماشین لباسشویی aeg یکی از بهترین ماشین های لباسشویی در دنیا می باشد. هرچند این ماشین لباسشویی به ندرت دچار خرابی میشود اما در هنگام خراب شدن هر یک از قطعات این دستگاه شما تنها می‌توانید با کارشناسان مجرب در این حوزه تماس بگیرید زیرا فعالیت تعمیر و یا تعویض روی این دستگاه کار به شدت سختی میباشد.

منبع : http://aegfixer.ir/

اگر شما از جمله مشتریان وسایل برقی پاکشوما هستید که در کرج زندگی می کنید لازم است بدانید که در صورت خراب شدن وسایل برقی پاکشوما می توانید به نمایندگی تعمیرات پاکشوما در کرج مراجعه کرده و با خیال آسوده تعمیر وسیله را به تعمیرکاران خبره بسپارید.

در بین برندهای ایرانی که در زمینه‌ طراحی و تولید وسیله برقی فعالیت دارند، پاکشوما یکی از برندهای معتبر و باسابقه شناخته شده است. ماشین های ظرفشویی پاکشوما مجهز به تکنولوژی های مدرن و قابلیت‌های زیادی هستند که با قدرت زیاد، شستشوی وسایل را انجام می دهند.

اما به هر حال هر وسیله برقی بنا به دلایلی ممکن است خراب شود و در نتیجه از کار بیفتد. اگر شما ساکن تبریز هستید، برای تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در تبریز به یک تعمیرگاه حرفه‌ای نیاز دارید. حتما این مطلب را مطالعه کنیم تا با خدمات تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما آشنا شوید.

ماشین لباسشویی یک وسیله ضروری در خانه است که چند روز نبودن آن مشکلات زیادی را برای مدیریت خانه ایجاد می‌کند. حجم زیادی از لباس‌های چرک انباشته می‌شود و شما باید با دست آن ها را بشویید.

بنابراین بهترین کار در زمان بروز خرابی این است که با نمایندگی های مجاز و تعمیرگاه های معتبر تماس بگیرید تا سریعاً وسیله شما را تعمیر کنند.

برای تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تبریز بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که با تعمیرگاه تعمیرات پاکشوما تماس بگیرید. خدماتی که توسط این تعمیرگاه ارائه می‌شود در این مطلب توضیح داده خواهد شد.

منبع : http://pakshoomafixer.com/

بسیاری از اوقات صاحبان وبسایت های اینترنتی گوناگون به این موضوع توجه نمی کنند که باید برای بهینه سازی موتور جستجو و قرار گرفتن وبسایتشان در رتبه ها بالا و موفقیت چه اقداماتی را باید انجام دهند. در این مواقع است که مشاورین سئو و سئوکاران حرفه ای، با ارائه مشاوره سئو به صورت رایگان به کمک این افراد آمده و به موفقیت کسب و کار این افراد کمک خواهد کرد.

سئوکاران با انتقال اطلاعات لازم در رابطه با نحوه ی موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی و نشان دادن مسیر درست به صاحبان سایت های اینترنتی موجب آشنایی این افراد با مسیر موفقیت می شوند.

در حقیقت یکی از مهمترین کارهای یک سئوکار حرفه ای، مشاوره رایگان سئو می باشد. مشاورین سئو با ارائه ی  مشاوره رایگان در زمینه ی کسب و کارهای گوناگون اینترنتی و تصمیم سازی در زمینه سئو و طراحی وب سایت توسط متخصصین با تجربه ، موجب بهینه سازی قدرتمند وبسایت های اینترنتی می شود.

صاحبان مشاغل می توانند با دریافت مشاوره سئو از سئوکاران حرفه ای، اطلاعات خود را به صورتی به روزرسانی کرده که حتی خود به تنهایی بتوانند در زمینه ی سایت اینترنتی خود تصمیم گیری کرده و بهترین راه حل را برای پیشرفت شغلی خود انتخاب کنند.

گاهی اوقات نیز پیش می آید که بسیاری از افراد به مشاورین سئو غیر حرفه ای اعتماد کرده و با هدف افزایش رتبه وب سایت خود از این افراد کمک می گیرند اما به جای اینکه شاهد افزایش رتبه سایت خود باشند، شاهد کاهش رتبه و پسرفت در مسیر شغلی خود می شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا روش های بهره بری از یک مشاوره سئو سایت خوب را به شما معرفی کنیم و به معرفی وظایف یک مشاور سئو سایت حرفه ای بپردازیم.

منبع : https://fastseo.ir/

تحلیل اقتصادی؛ از انواع تحلیل گرفته تا ابزار آن
تحلیل اقتصادی به فرآیندی گفته می‌شود که صاحبان کسب‌وکار می‌توانند با استفاده از آن، ذهنیت روشنی از فضای اقتصادی به‌دست آوردند تا بتوانند کسب‌وکار خود را رونق دهند. ارزیابی اقتصادی شامل یک سنجش عمیق از نقاط قوت و ضعف موجود در بازار است که میتوایند در وبسایت اکونومیک تحلیل های اقتصادی و بازارهای مالی رو دنبال کنید.این نوع تحلیل، فقط برای مشاغل بزرگ نیست و هر کسب‌وکار کوچکی نیازمند داشتن تحلیل‌های اقتصادی برای آینده شرکت خود است؛ چراکه شرکت‌های بزرگ دارای منابع کافی برای حفظ دارایی‌ها و سود خود هستند؛ اما شرکت‌های خُرد ممکن است درصورت عدم تحلیل درست اقتصادی، سرمایه خود را ازدست بدهند. 
ابزار‌های تحلیل و تجزیه اقتصادی
در تحلیل‌های اقتصادی، سناریو‌ها، موضوعات، وظایف و اقدامات اقتصادی را برای درک سودآوری و آگاهی از پیامد‌ها اقتصادی ارزیابی می‌کنند. به‌عنوان مثال، یک شرکت در طول شناسایی محصول جدید یا فرآیند توسعه و یکپارچه‌سازی آن، از این تحلیل استفاده می‌کند تا مزایا و معایب آن را شناسایی کند. این تحلیل‌ها، ابزارهایی دارند که در اینجا چند مورد را ذکر می‌کنیم.
متغیر‌های اقتصادی: رایج‌ترین ابزارهای تحلیل هستند که نتیجه یک فرآیند را مشخص می‌کنند. متغیر‌های اقتصادی شامل ۴ متغیر مستقل، وابسته، درون‌زا و بُرون‌زا هستند. رشد اقتصادی، نرخ بهتره و تولید ناخالص داخلی، مثال‌هایی از این نوع متغیر‌ها محسوب می‌شوند.
شیب تغییرات: نمودار‌ها و شیب‌ها در تحلیل مهم هستند؛ زیرا تغییر در متغیر‌های وابسته را درصورت بروز تغییر در متغیر‌های مستقل، نشان می‌دهند.
 بهینه‌سازی: از این ابزار می‌توان در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی استفاده کرد و می‌تواند به شناسایی سطوح تولید و هزینه‌های خروجی و راه‌های افزایش حداکثری سود، کمک‌ کند. با بررسی تغییر در متغیر‌های وابسته اقتصادی و درنظر گرفتن روند‌های پیش‌بینی تغییرات بازار، می‌توان تجزیه و تحلیل کارآمدی ارائه داد.
برنامه‌ریزی خطی: این ابزار، راه‌حل‌های خطی برای مسائل مختلف یک کسب‌وکار را ارائه می‌دهد. برنامه‌ریزی خطی یا همان برنامه مسائل بهینه‌سازی در تحلیل اقتصادی می‌تواند به یافتن بهترین راه‌حل از بین‌ راه‌حل‌های ممکن کمک ‌کند.
انواع تحلیل اقتصادی
تحلیل هزینه ‌‌و ‌فایده (Cost-Benefit): تحلیل هزینه ‌و ‌فایده یکی از مؤثرترین تحلیل‌های اقتصادی محسوب می‌شود که به آن هزینه‌ و ‌سود هم گفته می‌شود. این تحلیل، روشی است برای سنجش هزینه‌های مالی انجام یک فعالیت یا پروژه در مقابل منافعی که خواهد داشت. تحلیل هزینه ‌و‌ فایده همیشه هزینه تلاشی را که می‌کنیم، با مزایای حاصل از آن مقایسه می‌کند. همچنین با استفاده از آن می‌توان به ارزیابی پیامد‌های انجام تغییرات در کسب‌وکار و بررسی ایدئال بودن یک سرمایه‌گذاری پرداخت. 
تحلیل هزینه ‌و اثربخشی (Cost-Effective): در این نوع تحلیل، میزان اثربخشی یک پروژه درمقایسه با هزینه صرف‌شده برای آن، سنجیده می‌شود. دقت کنید که برخلاف تحلیل هزینه ‌و فایده، هزینه کمتر به معنای اثربخشی بالاتر نیست و بالعکس. مثلاً فرض کنید استفاده از یک سیستم گویا و خودکار ۲۴ساعته برای دریافت سفارش‌های مشتری یک راهکار ارزان برای کسب‌وکار شماست؛ اما پس از تحقیق متوجه می‌شوید، بسیاری از مشتریان سفارش‌های خود را ناقص بیان می‌کنند و به‌دنبال صحبت با یک پشتیبان واقعی هستند. 
تحلیل به‌حداقل‌رساندن هزینه (Cost-Minimization): این نوع تحلیل همان‌طورکه مشخص است به‌دنبال یافتن ارزان‌ترین هزینه برای انجام یک پروژه است. تجزیه و تحلیل به‌حداقل‌رساندن هزینه، زمانی استفاده می‌شود که صرفه‌جویی در هزینه‌ها، از سایر مسائل مهم‌تر باشد. همچنین زمانی که دو یا چند راه برای انجام یک کار وجود داشته باشد، از این نوع تحلیل استفاده می‌شود. به‌طور مثال در شرکت‌های دارویی زمانی که مشخص شود دو دارو برای یک بیماری، اثر یکسانی بر روی بیماران خواهد گذاشت، شرکت دارو‌سازی، دارویی را برای تولید انبوه انتخاب می‌کند که هزینه‌ تمام‌شده برای تولید آن، ارزان‌تر از دیگری باشد.
صحبت‌ِ آخر
در این مقاله، درباره تحلیل‌ اقتصادی صحبت کردیم؛ تحلیل‌هایی که برای درک بهتر پیامد‌های اقتصادی و میزان هزینه و سود انجام می‌گیرند و صاحبان کسب‌وکار‌ها برای فعالیت‌های اقتصادی خود، نیازمند استفاده از ابزار‌ها و روش‌هایی برای تحلیل‌های اقتصادی هستند.

کلمه کلیدی: تحلیل اقتصادی

پرداخت هفتاد درصدی دانش بنیان به شرکت ها و موسسات زیر مجموعه خود برای دریافت گواهینامه ایزو

چندی پیش سازمان دانش بنیان ( معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری)  اطلاعیه ای مبنی بر پرداخت مبلغی برای زیرمجموعه های خود برای دریافت گواهینامه منتشر کرد .

سیستم های مدیریتی صحیح و گواهینامه آن اهمیت زیادی برای این سازمان دارد در این خصوص دانش بنیان مبلغ 70 درصد هزینه این اجرا و پیاده سازی را پرداخت می کند و شرکت های زیرمجموعه تنها با پرداخت 30 درصد از هزینه این گواهینامه را دریافت میکنند.

به طور مثال شما برای مشاوره ایزو 13485 و یا مشاوره ایزو 9001 و اخذ گواهینامه ایزو 30 درصد مبلغ را پرداخت می نمایید.

فرصت طلایی و محدود برای شرکت ها و موسساتی که برنامه ای برای اخذ گواهینامه ایزو دارند.

 

 

قطعا هموطنان عزیز که از وسایل برقی برند دوو استفاده می ‌کنند و در استان گیلان ساکن هستند دوست دارند یک نمایندگی معتبر را در کنار خود داشته باشند تا هم برای راه اندازی وسیله و هم برای عیب یابی و تعمیرات در زمان بروز خرابی، بتوانند از نیروهای متخصص و حرفه ای کمک بگیرند چون عملکرد این دسته از افراد تعیین کننده سلامت دستگاه و همچنین کارایی آن بعد از تعمیرات خواهد بود. با توجه به اهمیت این موضوع ما پیشنهاد می کنیم حتما با نمایندگی دوو در رشت تماس بگیرید. در این مطلب با ما همراه باشید تا خدمات این مرکز را برای شما عزیزان مرور کنیم.

فرض کنیم که شما به عنوان یک هموطن ساکن در لاهیجان با خرابی برخی از وسایل برقی برند دوو مواجه شده اید. در این صورت باید چه کار کنید؟ به جای اینکه دچار استرس و نگرانی شوید و بخواهید به هر تعمیرکاری اعتماد کنید، پیشنهاد ما این است که با نمایندگی دوو تماس بگیرید. اجازه دهید مروری بر خدمات نمایندگی داشته باشیم تا متوجه شوید چرا بهترین انتخاب در چنین شرایطی تماس گرفتن با نمایندگی دوو در لاهیجان است.

آیا می دانید نمایندگی دوو در لنگرود در کنار ارائه خدمات مربوط به تعمیرات و عیب یابی وسایل برقی، در زمینه نصب و راه اندازی و سرویس وسایل برقی دوو نیز به شما کمک می ‌کند؟ برای این که بهتر با خدمات مرکز آشنا شوید پیشنهاد می ‌کنیم حتما این مقاله را با دقت مطالعه نمایید. در این صورت وقتی به کمک نیاز داشتید می دانید که باید به یک مرکز معتبر و شناخته شده مراجعه کنید به جای اینکه به تعمیرکاران خصوصی اعتماد نمایید.

منبع : shomalfixer.ir

 

مسلماً تعمیر کردن انواع لوازم برقی تحت نظر نمایندگی ها و مراکز معتبر و شناخته شده، تضمین ‌کننده عملکرد اولیه دستگاه بعد از تعمیرات و عیب یابی اصولی خواهد بود. با همین هدف، نمایندگی ال جی در رشت آماده خدمت رسانی به همه کسانی است که حتی برای راه اندازی و نصب دستگاه از برند ال جی به نیروهای متخصص نیاز دارند و نمی دانند که نیروهای متخصص را دقیقاً در کدام یک از مراکز می توان یافت. در این مقاله خدمات نمایندگی تعمیر ال جی در رشت را برای شما عزیزان توضیح می دهیم.

آیا شما به فکر پیدا کردن یک نمایندگی معتبر در لاهیجان برای راه اندازی وسایل برقی ال جی هستید و یا اینکه در این قبیل وسایل خانگی شما خرابی اتفاق افتاد و می خواهید یک تعمیرکار متخصص عیب یابی را انجام دهد؟ پیشنهاد ما این است که حتماً با نمایندگی ال جی در لاهیجان ارتباط برقرار کنید. ما در این مطلب کلیه خدمات ارائه شده توسط این مرکز را برای شما توضیح می دهیم تا با اطمینان خاطر، دستگاه خود را به دست افراد توانمند و با سواد علمی و عملی بالا بسپارید.

یکی از بهترین اقداماتی که برندهای معتبر در راستای حمایت بهتر از مشتریان خود و ارائه خدمات پس از فروش انجام داده ‌اند راه اندازی نمایندگی های معتبر و مجاز در کشورهایی است که از این برند حمایت می ‌کنند. برای مثال در ایران نمایندگی های متعددی از ال جی وجود دارد. اگر شما ساکن لنگرود هستید و می‌خواهید وسایل برقی ال جی را راه اندازی کنید یا به تازگی مشکلی در وسایل رخ داده و قطعاً تمایل دارید یک متخصص حرفه ای عیب یابی را انجام دهد، پیشنهاد می ‌کنیم با نمایندگی ال جی در لنگرود در ارتباط باشید. ما به صورت تلفنی و حتی به صورت آنلاین امکان ارتباط را برقرار کرده ایم چون می دانیم که گاهی اوقات خطوط شلوغ بوده و امکان برقراری تماس با همه مشتریان وجود ندارد. به همین دلیل است که ما خدمات مشاوره آنلاین با کارشناسان زبده را نیز در نظر گرفته ایم.

منبع : shomalfixer.ir

 

زمانی که قرار است وسایل برقی را خریداری کنیم، باید به کیفیت برند مربوطه توجه داشته باشیم. همه ما می‌دانیم که برند سامسونگ به عنوان معتبرترین و با کیفیت ترین برندها در دنیا شناخته شده است که تنوعی از انواع وسایل برقی شامل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ساید بای ساید، یخچال، یخچال فریزر، ماکروفر، کولر گازی و ساید بای ساید را طراحی و روانه بازار می‌کند. از طرف دیگر نمایندگی های متعددی از این برند در کشور های توزیع کننده لوازم برقی سامسونگ وجود دارد که خدمات پس از فروش را ارائه می‌کنند. برای مثال نمایندگی سامسونگ در رشت نه تنها در زمینه نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش لوازم برقی سامسونگ بلکه در زمینه تعمیرات این قبیل وسایل، فعالیت دارند. در این مطلب ویژگی ها و خدمات پس از فروش نمایندگی سامسونگ در رشت را با یکدیگر مورد بررسی قرار می دهیم.

وجود نمایندگی سامسونگ در لاهیجان برای هموطنان عزیز ساکن در این شهرستان که به دنبال یک نمایندگی معتبر برای عیب یابی و تعمیرات و یا حتی ارائه خدمات پس از فروش شامل نصب و راه اندازی وسایل برقی برند سامسونگ هستند، یک برگ برنده به حساب می‌آید چرا که در این نمایندگی ‌ها تعمیرات به صورت حرفه ‌ای و کاملاً تخصصی انجام می گیرد. در ادامه مطلب ما در مورد خدمات و عملکرد نمایندگی سامسونگ در لاهیجان توضیحاتی را برای شما عزیزان ارائه می کنیم.

برند سامسونگ به دلیل اینکه در تمام دنیا محبوبیت زیادی دارد، بنابراین در کشورهای مختلف نمایندگی های زیاد را راه اندازی کرده است تا از طریق ارائه خدمات همه جانبه را برای مشتریان خود، بتواند به بهترین شکل ممکن از آن ها حمایت کند. برای مثال نمایندگی سامسونگ در لنگرود آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز ساکن در این شهرستان است که برای تعمیر وسیله و یا برای نصب و راه اندازی آن، به نیروهای متخصص و کاربلد نیاز دارند.

منبع : shomalfixer.ir

 

 

در زمان خرید انواع وسایل برقی نه تنها باید به کیفیت یک برند توجه کنید بلکه باید مطمئن شوید در شهر شما نمایندگی هایی وجود دارد که متعلق به این برند بوده و برای راه اندازی و تعمیرات وسایل برقی خود می توانید از این نمایندگی ها کمک بگیرید. برای مثال اگر شما مشتری برند کنوود و ساکن در استان گیلان هستید، نمایندگی کنوود در رشت در خدمت شما است تا به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما بوده و حتی در صورتی که برای نحوه استفاده از دستگاه سوال داشتید، بتوانید به صورت رایگان از کارشناسان ما کمک بگیرید.

وجود نمایندگی های معتبر در شهرستان ها و استان ‌های مختلف ایران این امکان را فراهم می ‌کند که مشتریان از هر برند وسایل برقی بتوانند یک مرکز معتبر و شناخته شده را برای راه اندازی وسایل و همچنین تعمیرات آن ها در کنار خود داشته باشند. نمایندگی کنوود در لنگرود آماده خدمت رسانی به شما عزیزانی است که در این منطقه زندگی می کنید. برای اینکه با فعالیت‌ های ما آشنا شوید پیشنهاد می کنیم حتما چند دقیقه وقت خود را برای مطالعه این مقاله کوتاه کنار بگذارید.

اگر ساکن لاهیجان هستید و برخی از لوازم برقی کنوود شما دچار مشکلاتی شده اند به گونه ای که لازم است حتما وسیله توسط تعمیرکار از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد، پیشنهاد می کنیم حتماً با نمایندگی کنوود در لاهیجان تماس بگیرید. این نمایندگی به صورت ۲۴ ساعته از طریق تماس تلفنی، وبسایت و یا به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن ها در خدمت شما عزیزان خواهد بود. در اولین فرصت که گزارش خرابی را از شما دریافت کردیم اقدامات لازم برای عیب یابی را انجام خواهیم داد.

منبع : shomalfixer.ir

 

درباره ما

ارز دیجیتال | بیت کوین | آلت کوین | سیگنال ارز دیجیتال
ارز دیجیتال , قیمت بیت کوین , اخبار ارز دیجیتال , قیمت آلت کوین , اتریوم , ریپل , ترون , آینده ارزهای دیجیتال , بررسی ارزهای دیجیتال , متاورس

پیوندهای روزانه